Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο Σάμετ των Κλίπερς! 04/07/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα σημαντικό πρόβλημα προέκυψε στους Κλίπερς λίγες εβδομάδες πριν από την επανέναρξη του ΝΒΑ. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Shams Charania, ο Λάντρι Σάμετ βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και έτσι πολύ δύσκολα θα μεταβεί με την αποστολή της ομάδας στο Ορλάντο, την ερχόμενη εβδομάδα. Αυτό σημαίνει, πως ο 23χρονος γκαρντ θα παραμείνει σε καραντίνα στο Λος Άντζελες και εφόσον τα επόμενα τεστ που υποβληθεί βγουν αρνητικά, τότε θα μεταβεί στην πόλη της Φλόριντα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ