Χαλάρωση των μέτρων στον τελικό του Κυπέλλου θέλει η ΕΠΟ – Τι θα γίνει με την έδρα 30/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Αίτημα στην επιτροπή λοιμωξιολόγων, ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των ατόμων που έχουν δικαίωμα παρουσίας στον τελικό Κυπέλλου ΑΕΚ-Ολυμπιακός, θα καταθέσει η ΕΠΟ. Με το υπάρχον πρωτόκολλο για την πανδημία δεν επιτρέπεται στο γήπεδο παρουσία περισσοτέρων από 300 ατόμων, αλλά οι ανάγκες ενός τελικού είναι μεγαλύτερες. Πέρα από τις πολυπληθείς αποστολές των ομάδων, η ομοσπονδία θα πρέπει να εξυπηρετήσει τις δικές της ανάγκες που είναι αυξημένες, αλλά και του προσωπικού (ασφάλεια κλπ.) που είναι αναγκαίο για την ομαλή διεξαγωγή του τελικού. Η ΕΠΟ θα περιμένει πρώτα να δει την τύχη του αιτήματός της από την επιτροπή λοιμωξιολόγων και εν συνεχεία θα αποφασίσει για την έδρα του τελικού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ