ΝΒΑ: Τρία κρούσματα κορονοϊού στους Κινγκς! 25/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τις τελευταίες μέρες συνεχίζονται να αυξάνονται τα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού σε ομάδες του ΝΒΑ. Μετά τους Νίκολα Γιόκιτς (Ντένβερ) και Μάλκομ Μπρόγκντον (Ιντιάνα), τρεις παίκτες των Σακραμέντο Κινγκς βρέθηκαν θετικοί σε τεστ! Ο λόγος για τους Τζαμπάρι Πάρκερ, Μπάντι Χιλντ και Αλεξ Λεν. Οι Κινγκς με ρεκόρ 28-36 είναι μία από τις 22 ομάδες που θα επιστρέψουν στα γήπεδα στις 30 Ιουλίου στη Φλόριντα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ