Ο Ολυμπιακός έστειλε επιστολή στην ΕΠΟ για το υγειονομικό πρωτόκολλο του Κυπέλλου! 23/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επιστολή στην ΕΠΟ έστειλε ο Ολυμπιακός. Σύμφωνα με πληροφορίες οι «ερυθρόλευκοι» ζητάνε από την ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία να μάθουν το υγειονομικό πρωτόκολλο για τη διεξαγωγή της ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ, το οποίο δεν έχει σταλεί στις ομάδες. Συγκεκριμένα, οι Πειραιώτες αναρωτιούνται γιατί δεν έχει σταλεί το πρωτόκολλο μία ημέρα πριν τη διεξαγωγή του αγώνα και πόσω μάλλον όταν πρόκειται για γηπεδούχο ομάδα, που θα πρέπει να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα. Παράλληλα, ρωτούν την ΕΠΟ αν έχει βγάλει κάποιο υγειονομικό πρωτόκολλο για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά και πότε θα τους σταλεί. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ