Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τηλεθέαση: Αυτά τα προγράμματα είδε φανατικά το κοινό – Εντυπωσιακοί αριθμοί (pics)

Τα επίσημα στοιχεία της Nielsen για την εβδομάδα 30 Μαρτίου με 5 Απριλίου κρύβουν πολλές εκπλήξεις. Τα μέτρα απαγόρευσης από την Κυβέρνηση μπορεί να «έκλεισαν» τον κόσμο στο σπίτι, όμως οι τηλεθεατές φαίνεται ότι προτίμησαν τις ψυχαγωγικές εκπομπές στην απογευματινή και βραδινή ζώνη χαρίζοντας τους υψηλά ποσοστά. 

Συγκεκριμένα, στο top 10 με τα δέκα προγράμματα με την υψηλότερη τηλεθέαση για την εν λόγω εβδομάδα, δεν συγκαταλέγεται ούτε κάποιο δελτίο ούτε κάποια ενημερωτική εκπομπή. Αντίθετα, τις τρεις πρώτες θέσεις κρατά το «MasterChef» για τα επεισόδια 1 Απριλίου, 30 και 31 Μαρτίου, με 1.930.000 τηλεθεατές να βλέπουν το ριάλιτι μαγειρικής την πρώτη του μήνα. 

Στην τέταρτη θέση της κατάταξης βρίσκεται η επιθεώρηση του Μάρκου Σεφερλή «Ζητείται σεφ της κωμωδίας», που βγήκε στον αέρα από τον ΑΝΤ1 την περασμένη Κυριακή, συγκεντρώνοντας 25,6% στο σύνολο του κοινού. Στις θέσεις που ακολουθούν βρίσκονται τα επεισόδια της σειράς «8 Λέξεις» του ΣΚΑΪ και του Ανδρέα Γεωργίου με ποσοστά που ξεπερνούν το 20% και τηλεθεατές που φτάνουν σε αριθμό τους 1.200.000. 

Τη δεκάδα των προγραμμάτων συμπληρώνουν «Ο τροχός της τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη στο STAR, όπου την 1η Απριλίου έκανε 23%, αλλά και η επανάληψη του «Στη υγειάς μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, το περασμένο Σάββατο, στο ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 22,1% 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ