Δωρεά στο ΕΣΥ από την εταιρεία καυσίμων του Μελισσανίδη 04/04/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ελλάδα δίνει μεγάλη μάχη με τον κορονοϊό και πολλές εταιρείες κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν το Εθνική Σύστημα Υγείας. Ανάμεσά τους και αυτή του αφεντικού της ΑΕΚ Δημήτρη Μελισσανίδη που πραγματοποίησε δωρεά 300.000 ευρώ σε καύσιμα στο ΕΣΥ για τις μετακινήσεις των οχημάτων του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ