Θετικός στον κορονοϊό ο Μάρκο Πάντελιτς 15/03/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στα… δίχτυα του κορονοϊού έπεσε και ο Μάρκο Πάντελιτς. Όπως έγινε γνωστό ο αντιπρόεδρος της σερβικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου και πρώην επιθετικός του Ηρακλή και του Ολυμπιακού διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19. Έτσι βρίσκεται στο σπίτι του σε καραντίνα και νιώθει καλά όπως υποστηρίζουν οι συμπατριώτες του, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μολύνθηκε σε ταξίδι που έκανε στην Ολλανδία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ