Το μήνυμα του Σιμάνσκι μετά το ντεμπούτο του με την φανέλα της ΑΕΚ (ΦΩΤΟ) 22/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε μετά το πρώτο του παιχνίδι με την ΑΕΚ ο Νταμιάν Σιμάνσκι. Έτσι, μετά την εξαιρετική του εμφάνιση στο “διπλό” της “Ένωσης” στο Βόλο, ο Πολωνός μέσος έδειξε τη χαρά του μέσω instagram. Πιο συγκεκριμένα, έγραψε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος για τις πρώτες μου μέρες στην ομάδα και το ντεμπούτο μου με την ΑΕΚ. Ευχαριστώ το προπονητικό τιμ και τους οπαδούς για την υποστήριξη. Συνεχίζουμε…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ