Πολ: «Να βγάλουμε ενέργεια στη Ρωσία – Τρελό πρωτάθλημα η EuroLegue» 22/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μπράντον Πολ υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός θα πρέπει να βγάλει ενέργεια στην αναμέτρηση της Αγίας Πετρούπολης κόντρα στη Ζενίτ (23/1, 19:00), προκειμένου να πάρει τη νίκη, ενώ χαρακτήρισε «τρελό πρωτάθλημα» τη EuroLeague. Αρχικά, ο Αμερικανός άσος των ερυθρόλευκων δήλωσε: “Παίξαμε καλά στο ένα παιχνίδι και στο άλλο δε βγήκαμε στον αγωνιστικό χώρο με την ίδια ενέργεια. Οπότε ο στόχος μας στη Ρωσία είναι να βγάλουμε στο παρκέ την ίδια ενέργεια που είχαμε στο δεύτερο ημίχρονο του τελευταίου αγώνα”. Στη συνέχεια, συμπλήρωσε: “Θέλουμε τη νίκη σε κάθε παιχνίδι. Είναι μια δύσκολη ομάδα, παίζουν καλά και θα είναι πρόκληση για εμάς. Η EuroLeague είναι ένα τρελό πρωτάθλημα, όπου όλοι μπορούν να κερδίσουν όλους. Οπότε, σε αυτό που πρέπει να είμαστε επικεντρωμένοι είναι να έχουμε ενέργεια στο παιχνίδι μας”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ