Προχωράει την ενίσχυση της ΑΕΚ η διοίκηση 20/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η διοίκηση της ΑΕΚ είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην ενίσχυση του ρόστερ και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένονται εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η προσοχή της Ένωσης έχει στραφεί στην περίπτωση του Σουηδού εξτρέμ Τάνκοβιτς, για τον οποίο θα γίνει μια ακόμα προσπάθεια για την απόκτησή του. Παράλληλα, θα υπάρξουν νέες επαφές για την απόκτηση και ενός κεντρικού αμυντικού. Τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν πως πριν την έναρξη του αγώνα με την ΑΕΛ, οι Δημήτρης Μελισσανίδης, Μηνάς Λυσάνδρου και Ίλια Ίβιτς είχαν συνάντηση στο ΟΑΚΑ, στην οποία συζήτησαν όλες τις εξελίξεις στο μεταγραφικό παζάρι. Παράλληλα, επί τάπητος τέθηκε και το θέμα παραχώρησης κάποιου παίκτη της Ένωσης, με τη διοίκηση να περιμένει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού τις προσεχείς ημέρες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ