«Νοσοκομείο» η Ατλέτικο, χάνει και Τρίπιερ 17/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ατυχία χτυπάει επανειλημμένως την πόρτα της Ατλέτικο Μαδρίτης από την έναρξη του 2020 και εκείνη της… άνοιξε για ακόμη μια φορά. Το νέο “θύμα” είναι ο Κίραν Τρίπιερ που αντιμετωπίζει πρόβλημα στην κοιλιακή χώρα κι έτσι τέθηκε νοκ άουτ από το παιχνίδι κόντρα στην Εϊμπάρ (18/1, 22:00). Αυτό αποτελεί κατά σειρά το τρίτο «χτύπημα» τραυματισμού για τους “ροχιμπλάνκος” στη νέα χρονιά, μετά τις απώλειες των Τόμας Λεμάρ, Κόκε και Χοσέ Μαρία Χιμένεζ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ