Έξαλλος ο Καρυπίδης, «ντου» στους διαιτητές στο ημίχρονο! 14/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ξάνθη προηγήθηκε με γκολ οφσάιντ στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και έξαλλος ο Θόδωρος Καρυπίδης κατέβηκε στο ημίχρονο στον αγωνιστικό χώρο και διαμαρτυρήθηκε έντονα στον Σερραίο βοηθό Σάββα! Διασχίζοντας τον αγωνιστικό χώρο στάθηκε μπροστά στον διαιτητή Κουτσιαύτη και του είπε κάτι σε έντονο ύφος εκφράζοντας παράλληλα την οργή του και στον βοηθό. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ