Παντελίδης: «Αντιδράσαμε καλά» 14/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αντίδραση που έδειξε ο Ατρόμητος μετά το προβάδισμα του Βόλου αναφέρθηκε ο Σάββας Παντελίδης. «Ξεκινήσαμε μουδιασμένα και βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με δύο γκολ. Νομίζω ότι δεν το πιστεύεις μέχρι την στιγμή που θα σου συμβεί. Ωστόσο όταν σου συμβεί πρέπει να αντιδράσεις. Νομίζω ότι διαχειριστήκαμε καλά το παιχνίδι μετά το 2-0. Από κάποιους παίκτες έμεινα ευχαριστημένους, από άλλους όχι», δήλωσε ο τεχνικός τους Ατρόμητου στην συνδρομητική τηλεόραση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ