«Πυρά» Ινιέστα για Μπαρτσελόνα: «Πρέπει να σέβεσαι τον προπονητή» 13/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αντρές Ινιέστα δεν… μάσησε τα λόγια του όταν ρωτήθηκε για την κατάσταση στη Μπαρτσελόνα και την επικείμενη απόλυση του Ερνέστο Βαλβέρδε, κάνοντας λόγο για άσχημη συμπεριφορά του κλαμπ. Ο Ισπανός, που έγραψε τη δική του ιστορία στον σύλλογο της Καταλονίας, τάχθηκε υπέρ του «Τσινγκούρι», τονίζοντας ότι είναι λάθος αυτό που γίνεται και ότι η διοίκηση δεν σέβεται τον προπονητή. Ο θρύλος των «μπλαουγκράνα» μίλησε στο ραδιόφωνο «The Transistor», όπου δήλωσε: «Η συμπεριφορά της Μπαρτσελόνα είναι άσχημη. Πρέπει να δείχνεις σεβασμό στον προπονητή. Ο τρόπος είναι αυτός που πειράζει περισσότερο. Τώρα ο Βαλβέρδε έχει αποδυναμωθεί πλήρως. Ελπίζω η κατάσταση στην ομάδα να λυθεί, γιατί αυτό που συμβαίνει δεν είναι ευχάριστο ούτε για τον προπονητή ούτε για τους παίκτες ούτε για τους οπαδούς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ