Κάτια Ταραμπανκό: Η λαμπερή εμφάνιση στο πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν (ΦΩΤΟ) 02/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Κάτια Ταραμπανκό είναι μία από τις δύο νικήτριες του φετινού GNTM μαζί με την Άννα Μαρία Ηλιάδου. Το μοντέλο από την πρώτη στιγμή εντυπωσίασε κοινό και κριτική επιτροπή χάρη της εντυπωσιακής εξωτερικής της εμφάνισης. Μετά το τέλος του GNTM η Κάτια έχει επιστρέψει στους κανονικούς ρυθμούς της ζωής της και συχνά κάνει διάφορες αναρτήσεις στα social media. Έτσι, το νεαρό μοντέλο ανέβασε κάποιες φωτογραφίες από το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν και ευχήθηκε στου ακόλουθους της τα καλύτερα για τη νέα χρονιά. Η Κάτια Ταραμπανκό επέλεξε να φόρεσε μια κατακόκκινη τουαλέτα, και πόζαρε πιο λαμπερή από ποτέ δίπλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ