Σχόλιο – έπος: Τι έγραψε η Kάτια κάτω από τη νέα φωτογραφία της Άννας Μαρίας (ΦΩΤΟ) 02/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μπορεί στο GNTM οι δύο νικήτριες να μην είχαν την παραμικρή σχέση και… καμία συμπάθεια, το νέο έτος όμως έφερε ανατροπές. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει το σχόλιο της Κάτιας Ταραμπανκό στη νέα φωτογραφία της Άννας Μαρίας Ηλιάδου, η οποία μοιράστηκε με τους followers της υλικό από το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν της. Το σχόλιο της Κάτιας ήταν… αποθεωτικό και σίγουρα ουδεμία σχέση είχε με αυτό που θα περίμενε κανείς, κυρίως αν σκεφτούμε πως η ίδια είχε ξεκαθαρίσει πως δεν θεωρούσε τη 18χρονη φιναλίστ δυνατή αντίπαλο. Να που ο καιρός έχει γυρίσματα τελικά… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ