GNTM – Κέισι: Η φωτογραφία με τον σύντροφό της και το δημόσιο μήνυμα… (ΦΩΤΟ) 28/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Κέισι Μίζιου έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τον δεύτερο κύκλο του GNTM και κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις εξαιτίας της εξωτικής της ομορφιάς. Η νεαρή καλλονή κατάφερε να φτάσει στον μεγάλο τελικό, αλλά δεν ήταν αυτή που αναδείχτηκε νικήτρια. Μετά την ολοκλήρωση του reality μόδας, η Κέισι Μίζιου έχει επιστρέψει στις καθημερινές της συνήθειες και περνάει όμορφες και δημιουργικές στιγμές με αγαπημένα της πρόσωπα. Ανάμεσα σε αυτά τα πρόσωπα είναι και ο σύντροφός της Δημήτρης. Η Κέισι Μίζιου αφού έχει επιστρέψει και διαδικτυακά δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram την φωτογραφία με τον Δημήτρη από την τελευταία δοκιμασία του GNTM που πόζαραν μαζί. «Ισάξιοι και ευτυχισμένοι», έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα της ανάρτησής της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ