Γαλανόπουλος: «Ευτυχώς όλα τελείωσαν καλά»! (ΦΩΤΟ) 27/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά την ΠΑΕ ΑΕΚ, ήρθε και η σειρά του Κώστα Γαλανόπουλου να ενημερώσει τον κόσμο πως όλα πήγαν καλά με την επέμβασή του. Ο διεθνής Έλληνας μέσος κοινοποίησε στο Instagram μια φωτογραφία στην οποία είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι του νοσοκομείου και η λεζάντα γράφει: «Ευτυχώς όλα τελείωσαν καλά! Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας, εύχομαι και εγώ με την σειρά μου υγεία και ευτυχία στις οικογένειες σας». Σημειώνεται ότι πλέον ο 22χρονος κεντρικός θα μπει σε διαδικασία αποθεραπείας και αποκατάστασης, προκειμένου να επανέλθει όσο το δυνατόν πιο σύντομα στους αγωνιστικούς χώρους. Δείτε την ανάρτηση του 22χρονου χαφ Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ