Κάτια – Ασημίνα – Άννα: Χαλαρή έξοδος στο κέντρο της Αθήνας μετά το τέλος του GNTM (ΦΩΤΟ) 26/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου του GNTM όλες οι παίκτριες έχουν επιστρέψει στις καθημερινές τους συνήθειες και περνούν ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα τους πρόσωπα. Μάλιστα, πολλές είναι οι κοπέλες που μεταξύ τους έχει δημιουργηθεί μια δυνατή φιλία, η οποία κρατάει και εκτός παιχνιδιού. Έτσι λοιπόν, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νικήτρια του reality μόδας Κάτια Ταραμπανκό, η Ασημίνα Χαρίτου και η Άννα Χατζή. Οι τρεις καλλονές διατηρούν άριστες σχέσεις και χαίρονται για το τελικό αποτέλεσμα. Πρόσφατα, μάλιστα, ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε την Κάτια, την Ασημίνα και την Άννα σε μια έξοδο στο κέντρο της Αθήνας. Χαλαρές και ευδιάθετες απόλαυσαν την βόλτα τους και όπως ήταν αναμενόμενο τράβηξαν πάνω τους όλα τα βλέμματα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ