Κάτια Ταραμπάνκο: Η πρώτη της ανάρτηση μετά τη νίκη της στο GNTM (ΦΩΤΟ) 21/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τον επεισοδιακό τελικό του GNTM, λόγω του συμβάντος στην ψηφοφορία του κοινού, όλες οι φιναλίστ θέλησαν να κάνουν τον δικό τους απολογισμό για όσα έζησαν αυτούς τους μήνες αλλά και να ευχαριστήσουν όλους εκείνους που τους βοήθησαν να φτάσουν μέχρι εδώ. Μετά, λοιπόν, την Κέισι και της Άννα-Μαρία, σειρά είχε η Κάρια Ταραμπάνκο, η δεύτερη νικήτρια του ριάλιτι μοντέλων. Η Κάτια πριν από λίγη ώρα δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία από τη βραδιά του τελικού στην οποία ποζάρει δίπλα στην άλλη νικήτρια της βραδιάς, Άννα-Μαρία, αλλά και δίπλα στους τέσσερις κριτές. Την φωτογραφία αυτή συνόδευσε με ένα ιδιαίτερο μήνυμα. «Όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν» λένε .. επιτρέψτε μου όμως, κάπου εδώ, διαφωνώ ! Στο χέρι μας είναι , για τον Εαυτό του ο Καθένας μας , του Τέλους με την Καινούργια Αρχή ρομαντικό κονέ να κάνει. Αλαμπρατσέτα, στους δρόμους των ονείρων του βόλτα να τους βγάλει . Να τους αποστείλει σε έναν χορό όμορφο, μαγευτικό και γεμάτο εκπλήξεις αναπάντεχες· που πινελιές θα έχουν από τις βαθιές ευχές μας και τις επιθυμίες μας τις διάφορες. Εύχομαι Εγώ, Εσύ, Αυτός, Όλοι μας!· πάντα να καταφέρνουμε τους στόχους μας . Και αν είμαστε και τυχεροί Και καθοδήγηση από Ανθρώπους Πετυχημένους όπως @vickykaya_ @angelosbratis @ilianapapageorgiou @skoulos έχουμε, τότε προσπάθεια μεγάλη θα χρειαστεί να ΜΗΝ τα καταφέρουμε. @elena_hristopoulou και @genevievevv αν έχεις στο πλευρό σου να είσαι ήδη προετοιμασμένος να υποδεχτείς το Όνειρο σου. Και κλείνοντας (πρέπει κάποια στιγμή😂) Όλοι Εσείς που με στηρίξτε στην καρδιά μου βαθιά, είστε εκεί! @gntm2 Ευχαριστω για τα πάντα.. Για κάθε δευτερόλεπτο, για κάθε στιγμή, είσαι ότι καλύτερο μου έχει ποτέ συμβεί…. και είναι μόνο η Αρχή» έγραψε η Κάτια με την Έλενα Χριστοπούλου να προσθέτει μια καρδιά στα σχολια. Δείτε τη φωτογραφία και το σχόλιο της Έλενας Χριστοπούλου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ