Αυτή είναι η ωραιότερη άφιξη που έγινε ποτέ στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΦΩΤΟ) 14/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πως να μην είναι αυτή η ωραιότερη άφιξη που έχει γίνει ποτέ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ήταν περίπου 11:00 το πρωί της Παρασκευής όταν μια μητέρα βγήκε στην αίθουσα αφίξεων εκτός Σένγκεν. Μόνο που δεν είχε προγραμματίσει τις διαθέσεις της κορούλας της! Η μικρή αποφάσισε να γεννηθεί στο αεροδρόμιο και αμέσως σήμανε συναγερμός! Η ομάδα του ιατρείου του ΕΚΑΒ έτρεξε στην αίθουσα αφίξεων για να βοηθήσει τη μητέρα, που είχε πέσει στο πάτωμα και… γεννούσε! Λίγο μετά τις 11:00, το υγιέστατο κοριτσάκι είδε για πρώτη φορά το φως της ζωής. Μητέρα και μωρό μεταφέρθηκαν με κινητή ιατρική μονάδα στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα. Με πληροφορίες και από ekabnews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ