Κωστένογλου: «Το ποδόσφαιρο τιμωρεί» 10/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για… τιμωρία μίλησε ο τεχνικός της ΑΕΚ, Νίκος Κωστένογλου αμέσως μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό με 3-2. Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA: «Το ποδόσφαιρο τιμωρεί. Είχαμε την πλήρη υπεροχή, τον πλήρη έλεγχο, δεν κάναμε το 0-3 και το 0-4 και δυστυχώς το πληρώσαμε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ