Το νέο “χτύπημα” της ΑΕΛ για τον Κομίνη 03/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΠΑΕ ΑΕΛ εξέδωσε και τρίτη επίσημη ανακοίνωση για την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ και τις αποφάσεις του διαιτητή Κομίνη. Συγκεκριμένα, η θεσσαλική ΠΑΕ αναφέρει: «Υπό την ανοχή του Κομίνη έχουμε παίξει στο δεύτερο ημίχρονο καθαρό χρόνο 5 λεπτά…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ