Κωστένογλου: «Παίξαμε καλύτερα όταν αλλάξαμε σύστημα» 29/09/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αλλαγή του συστήματος της ΑΕΚ στο πρώτο μέρος στάθηκε στις δηλώσεις του μετά το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ ο Νίκος Κωστένογλου. Αναλυτικά όσα δήλωσε στη NOVA: «Ήμασταν προετοιμασμένοι αν κάτι δεν λειτουργούσε να έχουμε μια λύση. Αφού αλλάξαμε σχηματισμό πήγαμε καλύτερα. Μια αντεπίθεση ο ΠΑΟΚ σκόραρε, έχει πολύ μεγάλη ποιότητα και σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παιδιών, ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κόσμο μας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ