Κωστένογλου μετά το ματς με την Λαμία: «Αξίζαμε τη νίκη» 15/09/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Νίκος Κωστένογλου σε δηλώσεις του μετά τη νίκη με 2-0 επί της Λαμία τόνισε πως η ομάδα του άξιζε το “τρίποντο”. Αναλυτικά όσα τόνισε ο προπονητής της ΑΕΚ στην κάμερα της Nova: «Είναι μία ακόμα σημαντική νίκη απέναντι σε έναν αντίπαλο που είχε καλή αμυντική τακτική, έπαιζε με αντεπιθέσεις και προσπάθησε να μας δημιουργήσει έτσι πρόβλημα. Προηγηθήκαμε δικαίως και αξίζαμε τη νίκη. Στο δεύτερο μέρος δεν είχαμε τη διάρκεια που έπρεπε, αλλά πιστεύω πως με τον καιρό θα το διορθώσουμε αυτό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ