Περνάνε εργομετρικά στην ΑΕΚ – Αποθεραπεία για τους τραυματίες 04/09/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εργομετρικά τεστ θα περάσουν αύριο το πρωί οι παίκτες της ΑΕΚ, οι οποίοι θα χωριστούν σε δύο γκρουπ (9:00 και 11:00), ενώ το απόγευμα θα προπονηθούν κανονικά στις 7:00. Από εκεί και πέρα, σήμερα έκαναν θεραπεία οι Νέλσον Ολιβέιρα και Πέτρος Μάνταλος που έχουν υποστεί θλάση, ενώ θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Έλντερ Λόπες και Κώστας Γαλανόπουλος. Κανονικά προπονήθηκαν οι υπόλοιποι παίκτες, μεταξύ των οποίων και ο Γιώργος Αθανασιάδης, ο οποίος ξεπέρασε την ίωση που τον ταλαιπωρούσε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ