Λυμπερόπουλος: «Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου» 25/08/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα στην ΑΕΚ και την Ξάνθη, ο Νίκος Λυμπερόπουλος είχε ένα μικρό τετ-α-τετ με τον Μηνά Λυσάνδρου, γνωστοποιώντας του την απόφασή του να αποχωρήσει από την Ένωση. «Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και παραιτούμαι γιατί οφείλω να συμβάλλω στο να αποφορτιστεί η κατάσταση και να βρει η ομάδα το δρόμο της», ήταν τα αρχικά λόγια του Λυμπερόπουλου. Ο Λυμπερόπουλος κατέληξε λέγοντας: «Το σημαντικότερο τώρα για την ομάδα είναι οι παίκτες». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ