ΑΕΛ: «Σε λίγο ο Έλληνας διαιτητής δεν θα σφυρίζει ούτε τοπικό» 05/05/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα έντονα παράπονά της για τη διαιτησία εξέφρασε για άλλη μία φορά η ΑΕΛ. Κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου του αγώνα τους κόντρα στον Ολυμπιακό οι «βυσσινί» τα έβαλαν με τον ρέφερι Μανούχο. «Τι σφυρίζεις ρε Μανούχο; Δίνεις εξετάσεις για του χρόνου; Κρίμα για τον κόσμο… Σε λίγο Έλληνας διαιτητής δεν θα σφυρίζει ούτε τοπικό!», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ