Με αυτοκινητοπορεία έρχονται στην Αθήνα οι αγρότες του Ισθμού… (φωτο) 12/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με τα αγροτικά τους αυτοκίνητα και με λεωφορεία κατευθύνονται προς την Αθήνα οι αγρότες της Πελοποννήσου, οι οποίοι παρέμεναν νωρίτερα στα διόδια του Ισθμού, ζητώντας να περάσουν και τα τρακτέρ. Τελικά, τα τρακτέρ έμειναν πίσω, ενώ οι αγρότες, έχοντας ενημερωθεί για τα επεισόδια στην Αθήνα, θέλουν να φτάσουν για την πρωτεύουσα όσο γίνεται γρηγορότερα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ