Κατάληψη στα γραφεία του ΟΓΑ στην Πατησίων έκαναν οι αγρότες 12/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Υπό κατάληψη βρίσκονται από το πρωί της Παρασκευής τα γραφεία του ΟΓΑ στην οδό Πατησίων και στην οδό Αβέρωφ από αγρότες. Οι αγρότες, στο πλαίσιο των μεγάλων κινητοποιήσεων, καλούν τους συναδέλφους τους να περάσουν και από εκεί. Kontranews Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ