Τίμησαν τα θύματα της Θύρας 7 στο Βελιγράδι (video) 11/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα έχουν αδελφοποιηθεί με αυτούς του Ολυμπιακού και έτσι όπως ήταν φυσικό οι Σέρβοι τίμησαν τη μνήμη των 21 θυμάτων της τραγωδίας της Θύρας 7. Πριν από λίγες μέρες συμπληρώθηκαν 35 χρόνια από τον άδικο χαμό 21 οπαδών και οι οπαδοί του Αστέρα ανήρτησαν στην κερκίδα της Χάλα Πιονίρ στον αγώνα τους με την Τσεντεβίτα ένα πανό στα ελληνικά που έγραφε: “Αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε. 8-2-1981”. Δείτε ΕΔΩ το σχετικό βίντεο Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ