“Ολε-όλε” με τον κόσμο 10/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα με τον κόσμο έγιναν οι παίκτες του Ατρομήτου μετά τη λήξη του προημιτελικού κυπέλλου με τον Παναθηναϊκού. Οι παίκτες του Τραϊανού Δέλλα μετά το σφύριγμα της λήξης του Μήτσιιου που σφράγισε και την πρόκριση στα ημιτελικά πήγαν προς την κερκίδα όπου και το πανηγύρισαν μαζί με τον κόσμο. Δεν έλειψαν και τα καθιερωμένα “όλε”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ