«Συγχαρητήρια στους παίκτες μου» 07/02/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για μία δίκαιη νίκη της ομάδας του επί της ΑΕΚ, έκανε λόγο ο Τραϊανός Δέλλας στις πρώτες του δηλώσεις μετά το ματς. «Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Έκαναν φανταστική προσπάθεια. Κερδίσαμε δίκαια», είπε στη ΝΟVA ο προπονητής του Ατρόμητου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ