«Δεν ήμασταν ζευγάρι με τον Λάμπη Λιβιεράτο! Είμαστε φίλοι» (φωτο) 06/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Εμμανουέλα Αλεξίου μίλησε στην εφημερίδα “Espresso” και διέψευσε πως υπήρξε ζευγάρι με τον Λάμπη Λιβιεράτο. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, είναι πολύ καλοί φίλοι και τον νιώθει σαν οικογένειά της. «Είμαστε φίλοι και τον Λάμπη τον νιώθω σαν οικογένειά μου. Στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον, στα εύκολα και στα δύσκολα, και όταν συναντιόμαστε γελάμε πολύ», είπε η Εμμανουέλα Αλεξίου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ