ΒΙΝΤΕΟ – Ορθούλα Παπαδάκου: Η απώλεια που τη σημάδεψε! «Ήταν η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου» 07/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη φιλοξενήθηκε το βράδυ της Τετάρτης η Ορθούλα Παπαδάκου. Η ίδια μεταξύ άλλων αποκάλυψε την απώλεια που τη σημάδεψε. Εξομολογήθηκε πως έχασε τον ανιψιό της σε ηλικία 27 ετών από μια σπάνια μορφή καρκίνου. «Πριν ένα χρόνο έχασα τον ανιψιό μου, 27 ετών, μέσα σε εφτά μήνες από μια σπάνια μορφή καρκίνου. Εκεί για μένα ήταν η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου. Ό,τι και να έκαναν οι γιατροί έξω, το παιδί δεν είχε τύχη. Η περίπτωσή του ήταν 1 στο εκατομμύριο. Ήταν τόσο σπάνια περίπτωση γιατί ήταν στον εγκέφαλο. Εκεί αλλάζεις πολλά πράγματα στη ζωή σου», είπε. Δείτε το βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ