Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ – Κατερίνα Λέχου: «Δεν έκανα παιδί και η απάντηση είναι απλή, γιατί…»

Η Κατερίνα Λέχου μιλά για τον γάμο της με τον Μάνο Στρατάκη, τη συντροφικότητα και γιατί δεν έκανε τελικά παιδί.

Η ηθοποιός είπε: «Η μοναχικότητά είναι ανάγκη μου. Πάντα έβρισκα μία γωνιά να χωθώ και να απομονωθώ»! 

Όσο για τον γάμο της με τον Μάνο είπε: «Χώρεσα και τον γάμο στη ζωή μου αλλά εξακολουθώ να έχω χρόνο μόνη μου… Δεν είχα κανένα λόγω στα 40 μου να παντρευτώ. Δεν ήμουν η απελπισμένη 40άρα, που ήθελε να παντρευτεί»! 

Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν απέκτησε παιδί, είπε: «Δεν με ενοχλεί να με ρωτάνε, έχω βαρεθεί να απαντώ… Η απάντηση είναι απλή, δεν ήθελα! Η επιμονή και η επανάληψη δηλώνει κάτι, σημαίνει ότι το σωστό θα ήταν να έχεις κάνει παιδί, το σωστό είναι να θέλεις, εσύ γιατί δε θέλεις έχεις κάποιο πρόβλημα;».

Πώς διατηρείται σε φόρμα;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ