Η πρώτη ανάρτηση της Ειρήνης Στεργιανού μετά την αποχώρηση από το GNTM! (ΦΩΤΟ) 09/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ειρήνη Στεργιανού αποχώρησε από το Greece’s Next Top Model και αμέσως επανήλθε στα social media! Το μοντέλο δεν άργησε να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο Instagram. Η ίδια ανέβασε μια φωτογραφία της από το ριάλιτι και έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα: «Ένα ταξίδι έφτασε στο τέλος του! Είμαι πολύ χαρούμενη για την πορεία μου στο παιχνίδι. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξη και την αγάπη που μου δώσατε όλο αυτό τον καιρό!! τα μηνύματα σας είναι άπειρα. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους αν και μπορεί να καθυστερήσω λίγο. Μη με παρεξηγήσετε. Σας αγαπώ και σας ανταποδίδω τις ευχές!!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ