GNTM: Το πρώτο μήνυμα της Ροζάνας Κουτσούκου μετά την αποχώρησή της (φωτο) 07/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ροζάνα Κουτσούκου ήταν η παίκτρια που αποχώρησε χθες από το GNTM προκαλώντας αίσθηση, καθώς αποτελούσε μία από τις πιο συμπαθείς παίκτριες στο show. Το ριάλιτι μόδας συνεχίζει, όμως η Ροζάνα αποτελεί πλέον παρελθόν. Η όμορφη 21χρονη έκανε την πρώτη της ανάρτηση μετά την αποχώρησή της στα social media. Δείτε το post που έκανε και το μήνυμά της για την αποχώρηση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ