Πρωινή βόλτα στο Μαρούσι με τον σύζυγό της και τον 1,5 μηνών γιο τους! (ΦΩΤΟ) 01/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις 28 Σεπτεμβρίου, η Μαρία Λουίζα Βούρου έγινε μανούλα για πρώτη φορά. Η ξανθιά παρουσιάστρια έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της, Γιάννη Παπαγεωργίου. Ως λάτρης των social media, η όμορφη μανούλα συχνά-πυκνά μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους φωτογραφίες με τον μικρό της πρίγκιπα, που της έχει πάρει τα μυαλά, όσο και με τον αγαπημένο της. Μια τέτοια, λοιπόν, δημοσίευσε και το μεσημέρι της Κυριακής, που οι τρεις τους απόλαυσαν μια βόλτα σε γνωστό εμπορικό κέντρο των βορείων προαστίων. Η Μαρία Λουίζα έβγαλε μια selfie με τον Γιάννη της, οποίος πόζαρε στον φακό έχοντας αγκαλιά τον ενάμιση μηνών αγοράκι τους και κάνοντας μια αστεία γκριμάτσα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ