ΒΙΝΤΕΟ: Ο Eddie Redmayne αποκάλυψε πόσο χάλια τα πήγε στην οντισιόν για την ταινία «Χάρι Πότερ» 01/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Eddie Redmayne περιέγραψε την οντισιόν που πέρασε για την ταινία «Harry Potter». Για πρώτη φορά ο ηθοποιός αποκάλυψε γιατί τελικά δεν έπαιξε στην ταινία. Χωρίς κανένα κόμπλεξ θέλησε να «τσαλακωθεί» αν και εδώ που τα λέμε πέρασε καιρός μέχρι να το πει δημόσια ότι στην οντισιόν τα πήγε εντελώς χάλια και δεν τον πήραν στην ταινία. Βέβαια θέλει μεγάλο θάρρος και μαγκιά να βγει ένας ηθοποιός και να παραδεχθεί κάτι τέτοιο δημόσια αλλά εκείνος το έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και μπορεί να μην έπαιξε τελικά στην ταινία που έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία αλλά αυτό δεν τον κράτησε πίσω καθώς μια χαρά καριέρα έχει κάνει και συνεχίζει απτόητος. Αυτή του η εξομολόγηση τον έκανε πιο συμπαθή στους θαυμαστές του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ