«Έφτιαξα τα αυτιά μου, ήταν σαν ταξί με ανοιχτές πόρτες!!!» (φωτό) 29/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Η πρώτη πλαστική που έκανα και η πιο σίγουρη ήταν όταν γέννησα, ευτυχώς με παρέλαβαν κατευθείαν και μου έφτιαξαν την ουλή. Τι άλλο έχω φτιάξει; Είναι πασιφανές πως έχω φτιάξει τα αυτιά μου, είχαν μία αγάπη οι beauty editors και μου έβαζαν τα μαλλιά πίσω από τα αυτιά και τα αυτιά μου ήταν σαν ταξί με ανοιχτές πόρτες. Έχω βάλει στην άκρη ένα δεκάρικο θα έρθει η ώρα και η στιγμή θα ανέβουν κάποια πράγματα θα γεμίσουν κάποια άλλα θα τραβηχτούν κάποια άλλα» είπε χαρακτηριστικά η Μάρα Δαρμουσλή. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ