Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ – Την απέρριψαν και… στάζει φαρμάκι: «Αυτό είναι το Next Top κακίας»!

Η Αναστασία Βοσκανίδου πέρασε πριν λίγο καιρό μπροστά από τους κριτές του «Greece’s Next Top Model», οι οποίοι την απέρριψαν λόγω αισθητικών παρεμβάσεων που έχει κάνει στο πρόσωπό της. Η ίδια μιλά σήμερα στο «Πρωινό»:

«Πήγα στο Greece’s Next Top Model για την εμπειρία. Ήθελα να μπω σε ένα ριάλιτι για να με μάθει και ο κόσμος γιατί μετά από αυτό σου ανοίγονται άλλες πόρτες. Με πείραξε που ακούστηκε ότι είμαι η πλαστική κοπέλα του GNTM. Είναι ωραίο να γινόμαστε πιο όμορφες και στην τελική ζούμε στο 2018.

Εστιάζουν περισσότερο στις κοπέλες που κάνουν κόντρες. Είναι σαν να βλέπω ένα reality Next Top Κακίας. Αν ήμουν εκεί θα είχα τσακωθεί σίγουρα με κάποια κοπέλα, αλλά αυτό πουλάει, οπότε κακώς που δεν με πήραν.

Είχα βγει Μις Πελοπόννησος ’13, Μις Θράκη ’11 και Μις Ίντερνετ ’13».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ