Με Πασχαλάκη ο ΠΑΣ 30/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με νέο πρόσωπο τον νεοαποκτηθέντα Αλέξανδρο Πασχαλάκη θα παραταχθεί ο ΠΑΣ Γιάννινα κόντρα στον Ολυμπιακό, για την 20ή αγωνιστική της Super League. Aμέσως μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε από τον Πετράκη και η αποστολή η οποία απαρτίζεται από τους: Περιστερίδη, Τζημόπουλο, Κοζορώνη, Σκόνδρα, Τσουκαλά, Νικολιά, Μιχαήλ, Ακόστα, Φερφελή, Στρούνα, Μανιά, Μπέριο, Πασχαλάκη, Καρανίκα, Ίλιτς, Ναδάλες, Ηλιάδη, Γαρουφαλιά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ