Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Νέο ξεκατίνιασμα στο “Nomads”! «Έχω φάει το γαμ…ι της ζωής μου ένα μήνα τώρα» – «Άσε με ρε μαλ…α με τα ξεφτιλίκια»

Γι’ ακόμα μία μέρα οι “Κροκόδειλοι” του “Nomads” έγιναν μπάχαλο. Η ομάδα είναι κομμένη στα δύο και οι καβγάδες γίνονται σε καθημερινή βάση.

Αφορμή αυτή τη φορά ήταν το γεγονός ότι η Δήμητρα Αλεξανδράκη μπαίνει στην κουζίνα και μαγειρεύει για πάρτη της, κάτι που έθιξε ο Χρήστος Βασιλόπουλος. Και κάπου εκεί ξεκίνησε και ο σημερινός καβγάς.

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη του απάντησε αμέσως και οι δύο πλευρές ήρθαν σε αντιπαράθεση…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ