Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Έχω κάνει πλαστικές, αλλά έχω πάει σε καλό γιατρό και δεν φαίνονται» (φωτό)

Στην εκπομπή, “Καλύτερα δε γίνεται”  μίλησε η Χρύσπα. Η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή, αλλά και στις αλλαγές που έχει κάνει στην εξωτερική της εμφάνιση.

«Έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις, αλλά επειδή έχω πάει κι εγώ σε καλό γιατρό, δεν φαίνονται. Έχω κάνει…», είπε με τη Φωτεινή Πετρογιάννη να κάνει νοήματα για το στήθος της τραγουδίστριας.

«Δεν έχω πρόβλημα να το πω. Γενικά είμαι της άποψης, όταν κάνεις κάτι, δεν χρειάζεται να νιώθεις ένοχος γι΄αυτό που έχεις κάνει. Το έχεις κάνει για τον εαυτό σου και για να νιώσεις καλύτερα», συμπλήρωσε η Χρύσπα.

Αποτέλεσμα εικόνας για χρυσπα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ