ΒΙΝΤΕΟ: «Λύγισε» με το δώρο της εκπομπής κι έβαλε τα κλάματα! Συγκινητικές στιγμές στο πλατό… 29/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ελένη πήγε στο «Πάμε Πακέτο» για να ζητήσει συγγνώμη από την μονάκριβη 18χρονη κόρη της. Η ίδια θεωρεί ότι οι λάθος επιλογές της, έκαναν το παιδί της να υποφέρει και να περάσει άσχημες καταστάσεις που στιγμάτισαν τα παιδικά της χρόνια. Η νεαρή κοπέλα ήταν παρούσα σε καυγάδες και πολύ σύντομα οι ρόλοι αντιστράφηκαν κι έγινε εκείνη η μαμά της μητέρας της. Η συγγνώμη της είχε αντίκρισμα και οι σκηνές ήταν άκρως συγκινητικές. Όταν η Βίκυ Χατζηβασιλείου ανακοίνωσε στη νεαρή το δώρο που της κάνει η παραγωγή της εκπομπής, ξέσπασε σε κλάματα, μην μπορώντας να πιστέψει αυτό που έβλεπε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ