Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλγα Πηλιάκη: Η selfie με τον Στέλιο Χανταμπάκη λίγο πριν μπει στο «Nomads»! (ΦΩΤΟ)

Όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και λίγες μέρες, κάποια παίκτες του «Survivor» θα… εισβάλουν στο «Nomads» με τον Στέλιο Χανταμπάκη να είναι ένας από αυτούς που θα δούμε στο ριάλιτι επιβίωσης.

Τις επόμενες μέρες, οι «Εισβολείς» αναμένεται να αναχωρήσουν για το εξωτικό νησί, οπότε ο Στέλιος προσπαθεί να απολαύσει την κάθε στιγμή με την οικογένειά του. Έτσι, το απόγευμα της Πέμπτης, πραγματοποίησε μια έξοδο με την σύζυγό του, Όλγα Πηλιάκη, η οποία τον στηρίζει σε κάθε του βήμα.

Μάλιστα, οι δυο τους έβγαλαν μαζί μια seflie, την οποία δημοσίευσε η Όλγα στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, σχολιάζοντας «Only Love».  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ