Το νέο βήμα της Mπάγιας Αντωνοπούλου: Επιστρέφει… (φωτο) 19/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τη λήξη της συνεργασίας της με τον Γιώργο Παπαδάκη και το «Καλημέρα Ελλάδα», η Μπάγια Αντωνοπούλου βάζει πλώρη για νέες περιπέτειες. Μην πάει το μυαλό σας στα τηλεοπτικά πράγματα, όμως. Η ίδια έκανε μια απροσδόκητη ανακοίνωση μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ενημερώνοντας το κοινό της για τα νέα της σχέδια. Η 29χρονη παρουσιάστρια θα περνά πλέον ώρες ατελείωτες στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, έχοντας αποφασίσει να επιστρέψει… στα θρανία και να κάνει σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό. «ΕΑΠ – Καλή μας αρχή!» έγραψε ως λεζάντα στη φωτογραφία που ανήρτησε στα Insta stories της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ