BINTEO – GNTM: Αυτή η παίκτρια αποχώρησε! «Νιώθω αδικημένη» 10/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα μοντέλο δεν πρέπει μόνο να ποζάρει και να περπατά σωστά, αλλά να ξέρει και πώς, μέσα από μια πλατφόρμα, να διαδίδει μηνύματα κοινωνικού χαρακτήρα. Το σπίτι του GNTM ξύπνησε με αφρικάνικους ρυθμούς και τα κορίτσια κλήθηκαν να συνεργαστούν με γυναίκες αφρικανικής καταγωγής για να δημιουργήσουν βίντεο υπέρ της ενότητας και της γυναικείας αλληλεγγύης. Στη δοκιμασία αποχώρησης, τα έθνικ χρώματα έδωσαν ιδιαίτερο χαρακτήρα στη φωτογράφιση, χωρίς όμως όλες να καταφέρουν με τις λήψεις τους να μας ταξιδέψουν, έστω και νοητά. Οι κριτές αποφάσισαν πως πρέπει να αποχωρήσει από το σπίτι η Κατερίνα Βισέρη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ