Το πρώτο μήνυμα της Σίσσυς Ζουναρτζή μετά την αποχώρησή της από το Nomads 02/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια απίστευτη εξέλιξη είχαμε στο χθεσινό live συμβούλιο του Nomads καθώς η Σίσσυ Ζουρνατζή μετά την αποχώρηση της, έκανε πρόταση γάμου στον σύντροφό της. Η Σίσσυ Ζουναρτζή, λίγες ώρες μετά θέλησε μέσω ενός μηνύματός της να ευχαριστήσει όλους όσους τη στήριξαν. Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας. Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα», έγραψε χαρακτηριστικά η Σίσσυ Ζουναρτζή σε μήνυμα που ανέβασε στα instastories. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ